söndag, december 07, 2008

Vik hädan, satans avskum

MBT (Man Blir Trött). Nu har det dykt upp en trojan i den stationära hårddisken. De här båda meddelandena dök upp:
och
Jag frågar säkerhetsansvariga: Skall det vara så förbannat svårt att ligga steget före bovarna?

Här kommer ett budskap direkt till sabotörerna: Ni har ingenting här att hämta. Tror ni att jag är rik? Var f-n har ni fått det ifrån? Det är inte lönt att ni försöker komma åt mina hemliga kontonummer. Där finns ändå inga pengar att knycka. Fuck off! Pravda.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Thomas O. sa...

Det där med Pravda syftade på Ryssland. Det sitter många fula fiskar där, i en stor rysk stad, och håller på med en massa sattyg. Men bovarna kan finnas på närmre håll...

5:43:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Det verkar som om någon har sabbat mitt login. När jag loggar in, så startar bara datorn om, om och om igen. Om jag använder ett annat konto, så kan jag t.ex. skriva detta. Så länge jag kommer åt min blogg, så kommer jag att rapportera om trojaner och annan dynga. Skaffa er ett liv, era jönsar!

5:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida