lördag, november 01, 2008

Oh, Carolina

Jag var inne och kikade lite på Carolina Gynnings blogg. Det var väl inte riktigt min stil. Men jag kan inte låta bli att gilla henne som programledare. Hon är utan choser, utan konstiga manér - och väldigt naturlig. Hon verkar inte vara rädd för att ta ut svängarna och kanske trampa i klaveret ibland. Hon verkar också vara snäll och lite galen samtidigt - en intressant kombination. Man skulle kunna tro att hon är "blåst", men det tror inte jag. (Felstavningar och annat knas hoppas jag är slarvfel och att hon är för lat för att rätta sig själv.) Hon har förmodligen god självdistans mitt i allt egotrippande. Att hon är vacker är ju lika uppenbart som att klockans visare snurrar medurs. Jo, så gillar jag dessutom att hon inte försöker dölja sin skånska accent. Kort sagt: hon är en personlighet som gör det lite roligare att titta på TV.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida