fredag, oktober 31, 2008

Icke välkommen besökare

När jag tidigare i kväll försökte gå in på allmusic.com på en adress som tidigare har fungerat, så dök detta meddelande upp (Klicka på bilden för att förstora):
Vad är de rädda för på allmusic? Att jag skall gå in och sabotera? Vad har jag gjort för ont? Jag har länkat till dem några gånger och möjligen gjort ett par skärmbildsdumpningar. Är det katastrof? Är jag en terrorist nu? MBT (Man Blir Trött). Jag tycker sådant beteende är så jönsigt och småsint.

3 kommentarer:

Blogger Thomas O. sa...

Men det är inga problem med att gå in här:
http://www.allmusic.com/
Hur skall de ha det?

12:02:00 fm  
Blogger Jah Hollis sa...

Ah, erkänn nu. Något skumt har du säkert gjort. :-D

3:20:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

OK. Någon gång tyckte jag att allmusic.com var tafflig, amatörmässig och opålitlig. De kanske inte tål sådan uppstudsig kritik.

11:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida