tisdag, oktober 23, 2007

Utmaning

Jag har fått en utmaning från Hosanna. Hur skulle det se ut om jag hade vägrat anta den? Mesigt, antar jag. Alltså - här kommer sju mer eller mindre pinsamma sanningar:
1. Jag stammade när jag var liten och blev lite mobbad för det
2. Jag hade tics när jag gick i gymnasiet - jag drog och slet i håret och tvinnade det runt ett finger
3. Jag hade anorexia (utan att själv begripa det) när jag hade börjat läsa på universitet
4. Jag är ganska fåfäng när det gäller mustaschklippning och nagelfilning
5. Jag har en otrolig förmåga att ta sönder saker och ting
6. Jag blev olyckligt kär i bilden av en utvikningsflicka när jag var sisådär 16 år
7. Jag petar näsan ibland

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. (Man får utmana till exempel 6 personer, om det skulle tryta.)
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Nu går denna utmaning vidare till Bloggblad, Pierres hjärna, Fula fula ord, Ingemars blogg, Spectatia, Stationsvakt och Henrik Sundström.

2 kommentarer:

Blogger Bloggblad sa...

OJ! Det var utvikning som heter duga. Jag som försöker upprätthålla bilden av en städad dam i medelåldern... Det är ingen som tror mig när jag berättar saker som inte stämmer i den bilden...

Vi får se! Nu har jag annat att koncentrera mig på ett par veckor.

9:44:00 em  
Blogger Spectatia sa...

Ja, vi har alla våra underligheter. :-)

Jag har redan tagit den här utmaningen för ett tag sedan, så jag gör det lätt för mig själv och länkar till inlägget:

Spectatias underligheter

Okej, det var bara sex saker, men om man klickar på min kategori "Utmaningar" så finns det säkert mer som man kan tycka är underligt. ;-)

8:38:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida