onsdag, januari 23, 2008

Så fina Sofia

Oj, oj, oj, så himla känsligt det är med bilder. Det är så tröttsamt med medelmåttiga bilder som är upphovs-rättsskyddade. Jag hade inte haft några problem med upphovsrätten om det hade varit fantastiska och helt unika bilder. Men som det nu är kan visst vilken amatör som helst hävda upphovsrätt på sina taffliga bilder. Jag kan således inte - som jag hade tänkt - lägga ut en icke alls märkvärdig bild på Sofia Karlsson. Den är nämligen skyddad. Jag hade för avsikt att hämta den från en hemsida. Bara för att jäklas så länkar jag inte ens till den stöddiga hemsidan.

Jag länkar i stället till detta och detta. Du sjunger helt underbart, Sofia! Nästa gång du är på turné här i närheten skall jag vara med i publiken.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida