lördag, januari 19, 2008

Svagt

I går kväll var det svaga prestationer i "På spåret". Slutställningen blev blygsamt låg. Jag var snabbare än de tävlande vid några tillfällen. Jag "tog" t.ex. Rio de Janeiro tidigare än de. Men framför allt kan jag skryta med att jag har varit på två av de utomlands belägna platser som figurerade i programmet. Jag har nämligen kört bil från Berwick-upon-Tweed till Newcastle - exakt den sträcka man körde på TV. Jag kände igen Berwick när programmet hade hållit på i 23 minuter och 58 sekunder - innan man sedan svängde höger och ut på bron. Tror du mig inte? OK. Kolla då här och här.

Jag spinner lite på att jag visste mera än Jan Guillou vid flera tillfällen...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida