fredag, augusti 17, 2007

... when I behold a rainbow in the sky

Oj! Det var nog mer än ett år sedan jag såg en så pass klar och tydlig regnbåge senast. Och så får jag chansen att två gånger samma kväll se dubbla regnbågar! När klockan var ungefär halv sju såg jag dem första gången. Jag tog kameran och fotograferade dem. Men kortet blev misslyckat. Kameran var felinställd. Så - för c:a tio minuter sedan - fick jag en ny chans. Jag tog då detta kort:

Personen som jag skrev om i förra posten hade Ritchie Blackmore och hans grupp "Rainbow" som stora favoriter... Catch the rainbow!

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fint fångat på bild!
Det gäller att ha kameran till hands..
Trevlig blogg du har!

10:51:00 fm  
Blogger Jah Hollis sa...

Kan du din Fantomen?
När en dubbel regnbågen syns över ön Gullique är Fantomen där.
Du såg honom möjligen inte i trakterna?

12:17:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Gunilla: Tack!
Jah: Det kanske är en fantombild?

3:43:00 em  
Blogger Jah Hollis sa...

Det är kanske du som är Fantomen!
:-D

6:03:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Ibland går jag omkring ute på sta'n som en vanlig man...

9:10:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida