tisdag, augusti 28, 2007

Inte här för att bli älskad

En underbar bagatell. Ingenting nytt, inget häftigt, inget vare sig originellt eller nyskapande - men ändå så gott att titta på. Denna film är värd en medelstark fyra för det snygga sätt varpå den berättar sin bagatellartade historia. Jag håller med om den här recensionen, med det undantaget att jag inte tycker tempot är för långsamt.
Så här ser huvudpersonerna ut när de dansar tango. Man kan faktiskt nästan ta på känslan. Det är inte utan att jag får lust att lära mig dansa tango.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack för tipset.

10:17:00 fm  
Blogger Thomas O. sa...

Var så god! Hoppas du också uppskattar den - om du ser den.

8:01:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag lovar att komma med mina synpunkter då vi sett den.

8:35:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida