torsdag, oktober 05, 2006

Betyget

Nyss var jag inne på Bloggportalen och såg att betyget på denna min blogg hade sjunkit. Hur tänker folk? Vad skall jag göra för att höja betyget? Berätta fräckisar? Visa rumpan? Skapa skandaler? Vad är det för fel med folk? Därute sitter det alltså individer och delar ut skyhöga betyg åt bloggar som är totalt likgiltiga och andefattiga och menlösa och intetsägande. Och så ger de låga betyg åt denna mästerliga blogg. Det finns ingen rättvisa i denna värld. Blaha, blaha. Folk har knasig smak.

Nej, jag har skrivit det tidigare och jag kan skriva det igen: Betygsättningen i Bloggportalen stinker. Det är något ruttet med den.

1 kommentarer:

Blogger Thomas O. sa...

Jag tar bort möjligheten att sätta betyg. Ni därute har ju ändå så crazy smak.

8:38:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida