onsdag, december 17, 2008

Kalle och jag

Någon - inte jag - har lagt in en bild på en badanka som en ikon för mitt användarkonto.

Det är egentligen inte så tokigt. Den uppmärksamme läsaren har märkt att jag har bloggat konstiga tider de senaste posterna. Jag är sjuk i hemmet. Jag har drabbats av yrsel och varit borta från jobbet denna vecka. Trots yrsel, illamående och apati försöker jag ändå hålla bloggen i gång. Vad har då detta med badankan att göra? Jo, jag kan känna mig som en sådan. Man kan försöka sänka mig, men jag kommer ändå upp till ytan. Man kan försöka dränka mig, men jag håller mig ändå flytande.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Madicken sa...

Så bra bild. Hoppas du blir kry snart också!

3:50:00 em  
Blogger Jah Hollis sa...

Jag tillönskar dig bättring så snart som möjligt. Och jag gillar din liknelse med badankan. Jag skulle tror att vi är en och annan som kan känna igen oss. :-)

4:43:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Tack! Min läkare lät ta en massa prover. På fredag kommer "domen".

6:35:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida