måndag, september 15, 2008

Åter in i listan

Nu har jag åter lagt in Thomas Nydahls blogg "Occident" i min blogglista. Jag vet, att det kan reta en del. Men så är det med min blogg. Jag stryker inte medhårs. Om jag vill "puffa" för en blogg för att jag finner den intressant och för att jag tycker att den borde få flera läsare, så gör jag det. Att jag inte alltid är av samma åsikt som den aktuelle bloggaren är tämligen likgiltigt. Om jag alltid skulle ha samma åsikter som alla bloggare jag tipsar om... ja, då hade jag väl varit tokig. Högt i tak och låga trösklar - så vill jag ha det.

Det kan i det här sammanhanget också vara på sin plats att meddela följande. Jag gör inte reklam för en del bloggar som jag ofta besöker. Varför? Jo: de behöver inte få mera uppmärksamhet än de redan har.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida