måndag, september 29, 2008

Sju favoriter

Ola som bloggar med Fula fula ord har valt denna min blogg som en av sina sju främsta favoritbloggar. Jag "plankar" text från honom under bilden:
"Vad jag ska göra nu är att lista mina sju favoritbloggar. Uppgiften lyder som följer:
1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av.
3. Nominera 7 bloggar.
4. Länka till de bloggar du nominerat.
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade."

OK. Jag nominerar följande. Någon motivering lämnar jag inte. Ni får själva upptäcka varför de är värda ständiga besök.

Etiketter:

5 kommentarer:

Blogger Spectatia sa...

Men hej, det var ett celebert sällskap man hade hamnat i! Tackar å det ödmjukaste för nomineringen.

8:40:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag får ansluta mig till spectatia och tacka för nomineringen! Hoppas du inte tar illa vid dig om jag ber att få slippa att föra nomineringen vidare.

Det känns så svårt att ställa någon framför någon annan.

9:01:00 em  
Blogger Maria sa...

Å, så smickrande! Tackar allra ödmjukast *ler*

9:10:00 em  
Blogger Jah Hollis sa...

Jag har glömt bort att säga det tidigare, men det känns naturligtvis speciellt att komma med i detta gäng. Spectatia är en av de bloggare jag följer regelbundet. Och din egen blogg är inte så dum den heller. :-)

1:03:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Tackar!

3:28:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida