lördag, september 27, 2008

Ett fyrtal

"Visa mig vilka böcker du läser och jag skall berätta vem du är." Ja, så kan det låta. Vad drar man då för slutsats om min personlighet utifrån bilden nedan? Svaret är: Det går inte att dra någon vettig slutsats alls. Den här kvartetten böcker köpte jag i dag. "Min" lokala bokhandel hade ett erbjudande om att varje pocketbok (på svenska) kostade 29 kr. Det går ju inte att motstå. Jag hade redan bestämt mig för att bara köpa faktaböcker. Jag kollade hela beståndet och dessa fyra blev de jag köpte. Jag får nog anledning att återkomma till dem.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tja, något går väl att utläsa. En maffia-fascinerad, kristen listnörd med dålig ekonomi åtminstone. / Johan

1:02:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Ho, ho. Om det vore så enkelt. Men det är faktiskt en liten del av sanningen.

7:16:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida