lördag, augusti 16, 2008

Tvätta katten?

Jag har gett upp HP Image Zone. Nu måste jag försöka lära mig Photoshop. Trist. Jag tyckte HP Image Zone var barnsligt enkelt att hantera. Photoshop verkar kräva fotografexamen - om man nu skall jämföra. Nåväl. Jag är trött på att försöka få tillbaka HP Image Zone, så det får vara. Man får välja sina strider. Att slita mitt hår och gå upp i atomer? Nä.
Bilden här ovan (tagen för länge sedan) är inte en illustration gällande djurplågeri. Katten valde själv att hoppa in i tvättmaskinen. Vad hon nu skulle där att göra. Vi duschar henne ett par gånger om året. Det tror vi räcker. I övrigt får hon väl tvätta sig själv bäst hon kan. Det är inom parentes ganska märkligt att hon tog sig in i tvättmaskinen. Hon är nämligen väldigt försiktig och saktfärdig och inte särskilt nyfiken. Hon går ibland så sakta över gräsmattan att vi funderar på att döpa om henne till Slowfox. Brodern skulle kunna heta Quickstep.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida