måndag, juni 23, 2008

Luther och nakna kvinnor

Jag har bloggat om detta förr, men det finns kanske anledning att blogga om det igen. Jag tycker på fullt allvar, att en vacker naken kvinnokropp är det vackraste som finns. Ingenting kan slå det i skönhet. Och jag skäms inte för att titta på bilder föreställande nakna kvinnor. Jag kan t.o.m. uppskatta lite porr emellanåt. Dessutom tror jag inte att Martin Luther skulle haft så hemskt mycket emot det, så länge det inte går till överdrift. Att Luther skulle ha varit en fruktansvärt intolerant torrboll stämmer ju inte med verkligheten. Han rekommenderade - om jag inte är fel underrättad - bl.a. någorlunda regelbundna samlag mellan äkta makar - för kärlekens skull och inte (som kanske de flesta tror) bara för att "alstra" barn. Och jag kan digga både Luther och nakna kvinnor. Vad är så konstigt och irriterande med det? Att jag gillar åsynen av en vacker naken kvinna betyder ju inte per automatik att jag vill ha sex med henne. Däremot kan det vara lite uppiggande...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida