fredag, november 09, 2007

Go'a gäster i Go'kväll

Två personer som jag tycker mycket om var gäster i TV-programmet Go'kväll denna kväll. Jag har alltid varit svag för Louise Hoffsten och det finns ingen anledning att ändra ståndpunkt efter kvällens program - snarare förstärks min positiva inställning. Hon är underbar. Hon är en sådan person man vill ha i sin bekantskapskrets och träffa lite då och då. Jag tycker väldigt mycket om henne, hennes musik och hennes sång.

Den andra gästen i programmet bjöd in fantasigäster till sitt dukade bord: Selma Lagerlöf, Gunnar Sträng, Tage Danielsson och Anna Lindh. Klart man skulle vilja sitta med vid det bordet! Gästen var Stig Malm. Jag har alltid gillat hans rättframhet. Han verkar vara en väldigt modig och samtidigt mycket trevlig person med en stark känsla för rättvisa.

Efter det att Louise Hoffsten hade sjungit sin andra låt samlades alla vid bordet för att avsluta programmet. Louise satte sig vid sidan om Stig Malm. Om jag hade varit Stig Malm, så hade jag definitivt sagt till Louise att hon gjorde ett fantastiskt framträdande och så hade jag strukit henne lite över axeln och en aning bakåt ryggen.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida