tisdag, november 06, 2007

Häftigt häfte?

Hur orkar de skicka ut det här? Går folk det? "Sverigehäftet" skulle kunna få mig att sätta upp en lapp på brevlådan: "Vilken reklam som helst, men inte Sverigehäftet!"
Jag har aldrig känt något behov av att köpa något därifrån. Skulle jag få lust till det, så får jag fråga mina närmaste om jag behöver gå till doktorn och röntga hjärnan eller nå't. Om jag vill köpa något, så inte gör jag det genom "Sverigehäftet". Om jag tänker låna pengar, så frågar jag min bank. Etc. Vad de än försöker få mig att göra, så får de nobben.

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Spectatia sa...

Ja, det bedrövliga är att hade inte folk gått på det så hade väl inte eländet fortfarande producerats. Grrrrr!!!

11:26:00 fm  
Blogger Thomas O. sa...

Ja, tydligen är det lönsamt. Grrrr!

6:11:00 em  
Blogger Jah Hollis sa...

Det är väl i klass med att handla ett mobiltelefonabonnemang av sådana försäljare som försöker pracka på en sådana på ställen som Centralstationen i Malmö.

3:30:00 fm  
Blogger Thomas O. sa...

Ja, ungefär lika stolligt.

4:44:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida