onsdag, april 18, 2007

Värdelöst vetande(?): Kvinnor kollar in "paket"

Den alltid alerte och vakne Stationsvakt (Hur orkar han? Var får han allt ifrån?) gjorde mig uppmärksam på detta. Jag kan bara bekräfta. På mitt jobb finns det några kvinnor (ungefär i min ålder) som helt ogenerat då och då kollar in mitt "paket". Jag blir inte generad, men vad är så intressant med det? Min "utrustning" är inget exceptionellt. Lite lustigt är det med tittandet, eftersom de kvinnor som tittar så där är samma kvinnor som jag tycker jag har mest gemensamt med. Vi har ungefär likadana åsikter om allt möjligt, gillar att dansa m.m.

2 kommentarer:

Blogger stationsvakt@gmail.com sa...

Jag orkar egentligen inte. Men jag har tid.

1:10:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Ha! Den var bra. Du är aldrig svarslös.

5:28:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida