torsdag, mars 08, 2007

Cyklande och snart joggande

I dag började jag cykla igen - till och från jobbet. Inte dumt alls! Nu skall gubben komma i gång på allvar. Snart köper jag nya löparskor också. I går var jag nämligen iväg och blev filmad på ett sådant där rullband medan jag sprang i min vanliga hastighet. Jag fick se på en skärm med "split screen" hur jag sprang med ett par neutrala skor och med ett par riktiga skor anpassade efter mina fötter. Det syntes faktiskt skillnad på hur foten landade på rullbandet - på ett sätt med de neutrala skorna, på ett annat och bättre sätt med de särskilt utvalda! Ett par Asics-skor är nu undanställda i mitt namn. 1.300 kr kostar de, så det är bäst att de är bra.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida