torsdag, juli 06, 2006

Zappa och stryka

Nu tar jag en paus i strykandet. En så'n dåre, tänker ni. Stryka i denna värme?! Ja, jag har inget val. Det finns massor med stryktvätt som bara måste strykas nästan omgående. Och medan jag stryker zappar jag.
Nu äntligen har det blivit lite ordning på de digitala sändningarna - men bara på den ena TV:n. Om vi vill ha bra digitala bilder på alla TV-apparaterna i huset, så måste vi till att börja med köpa nya antennsladdar. Men det är inte säkert att alla problem är ur världen i det läget. Vi måste antagligen även köpa till någon konstig grunka som skall förstärka signalerna. Kul! Tack så mycket, svenska riksdag, för detta omak som jag inte har bett om.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida