onsdag, juni 21, 2006

Lugn och fin

En kollega skrev till mig häromdagen att jag skulle vara "lugn och fin". Det är ett bra råd till mig. Ibland brusar jag upp i onödan och då kan jag vända upp och ned på himmel och jord för att få rätt.
I dag höll jag på att tappa besinningen lite. Jag upptäckte, att Bloggportalen hade ändrat utseende och att jag hade försvunnit därifrån. Va?! Hade Sigge kastat ut mig? Men så lugnade jag ned mig och tänkte "A vadå?". Det gör väl egentligen inget. Hur många har hittat hit p.g.a. Bloggportalen? (Kan jag få reda på det?) Och så tänkte jag: "Djungeltelegrafen fixar det där. Som ringar på vattnet."
Döm sedan om min förvåning när jag läste mina hotmail. Där var ett meddelande från Bloggportalen. Jag skulle fylla i lite uppgifter för att jag skulle kunna "återuppstå" i Bloggportalen. Så gjorde jag.
Jag finns här, i mina snygga stövlar: http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/Catalog

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida