fredag, november 14, 2008

Återanvänt. 37

Nu blir det nästan snuskigt. Det här skrev jag sommaren 2002.

Oh, alla dessa

Oh,
alla dessa fantastiska kvinnor
som jag aldrig får lära känna,

alla dessa gudomliga kvinnokroppar
som jag aldrig får smeka,
alla dessa sugande kvinnoblickar
som jag aldrig får möta,
alla dessa långa kvinnohår
som jag aldrig får rufsa till,

alla dessa lena kvinnokinder
som jag aldrig får nudda vid,

alla dessa stiliga kvinnonäsor
som jag aldrig får gnugga,
alla dessa välformade kvinnoläppar
som jag aldrig får kyssa,
alla dessa ljuva kvinnofötter
som jag aldrig får massera,
alla dessa vackra kvinnoben
som jag aldrig får röra,
alla dessa ljuvliga kvinnobröst
som jag aldrig får smaka,
alla dessa våta kittlare
som jag aldrig får slicka,
alla dessa mystiska grottor
som aldrig kommer att krama min styva lem.

Oh,
alla dessa fantastiska kvinnor
som jag aldrig får lära känna -
Varför är livet så kort?!

(Copyright: Thomas O.)

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida