söndag, september 21, 2008

Hur tänkte man här? 1

Vi gick en tipsrunda. Jag fick ett underlag som såg ut så här:
Jag undrar vad som rörde sig i skallen på den person som började fylla i alternativen direkt på underlaget.

Det påminner mig om en annan sak. Sådana där böcker som man kan låna på biblioteket och där det är meningen att man skall besvara testfrågor... Det kan exempelvis gälla en bok där man kan testa sin intelligens. Hur tänkte de som fyllde i sina svar t.ex. med kulspetspenna direkt i boken? Nästa gång jag upptäcker något sådant skall jag skriva i boken: "Det är inte meningen att man skall fylla i sina svar i boken. Man kan skriva sina svar t.ex. på ett löst papper vid sidan om."

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida