måndag, december 03, 2007

Caro o la la

Säg vad ni vill. Jag tycker i alla fall att hon är en väldigt ärlig människa. Jag tror inte, att hon är falsk på något sätt. Det du ser är vad du får, så att säga. Jag såg det här programmet och jag blev positivt överraskad. Jag visste ju redan innan att hon är vacker att se på och att hon sjunger fantastiskt bra (när hon inte skriker). Nu fick jag också veta, att hon inte är så dum som jag har misstänkt. Och hon verkar vara genomsnäll. Dessutom blev jag nyfiken på Betlehem och Jerusalem och andra bibliska platser. Det räcker en bra bit.

2 kommentarer:

Blogger Hosanna sa...

Jodå...hon tillhör en av de få artister som jag gärna hade låtit gästa mitt hem. Hon verkar så där lite lagom tokig, en frisk fläkt i en annars rätt intetsägande tillvaro *ler*

7:03:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Hon är välkommen hem till mig också.
Jag skulle vilja prata med henne om hennes starka kristna tro.

8:00:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida