söndag, september 23, 2007

Vägval

Följde med ut i skogen för att plocka svamp. Vid ett vägskäl mitt i vildmarken dök de här kottarna upp:

Undrar hur detta skall tolkas? Skall det föreställa en pil? Är det en liten vink om att man bör gå i pilens riktning? Jag fattar inte (Ironi). Undrar hur Dan Brown skulle tolka det. Han skulle säkert kunna läsa in en massa symboler som ingen annan ser.

Svampplockningen då? Äsch. Alla andra utom jag hittar ätliga svampar. Själv ser jag bara giftiga svampar. Det enda positiva med den skogspromenaden var att jag fick lite motion och frisk luft. Svampplockning är överreklamerat.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Spectatia sa...

Dan Browns nästa kanske blir "The Conspiracy of Cones".

7:41:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

He! He! Eller "The evil mind of nature"?

7:59:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida