fredag, september 21, 2007

Händel är aldrig fel

Jag tar fajten. När bloggosfären svämmar över av strunt och dynga, så skall jag envisas med att propagera för det "fina". Jag kan aldrig få för mycket av det sofistikerade, det förfinade, det stiliga. Jag vill delge er detta.

Vissa bloggare kan sjunka hur lågt som helst för att få höga besökssiffror och kamma hem ilskna och upprörda kommentarer. Det finns bloggare, som tycker att de är misslyckade om de inte lyckas reta sina läsare till förbannelse.

Jag är inte en sådan bloggare.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

... och det tackar jag för... att du inte är en sådan bloggare.

"Jag tar fajten". Det uttrycket använde jag senast i nu i veckan då jag träffade min terapeut och vi pratade om den tragiska nedmenteringen av välfärden och människors ovilja till att stötta varandra.

Må så gott!

6:21:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Tack! Må så gott, du med!

9:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida