tisdag, augusti 07, 2007

Vi manliga bloggare behandlas som luft av vissa kvinnliga bloggare

Vad trött jag blir. Jag har lagt märke till att en hel del kvinnliga bloggare, när de ger exempel på andras bloggar, bara länkar till sådana som skrivs av kvinnor. Tack för det, Rolfner m.fl.! Är det så ni bedriver den feministiska kampen - genom att helt förneka den manliga bloggosfären? Barnsligt, övermåttan barnsligt. Ni kan väl inte på allvar mena, att ingen manlig bloggare kan skriva något intressant?

2 kommentarer:

Anonymous e-k sa...

jag har många ggr tänkt: Varför bloggar inte män? ikväll googlade jag på det och hamnade direkt hos dig och vad skriver du om JO.att kvinnor inte verkar vilja länka till mäns. Så lustigt, jag som efterlyste :))

10:16:00 em  
Blogger Rocqueink sa...

det finns männ som bloggar det är bara det att den större delen av de som skriver/läser bloggar är tjejer som är inriktade på kvinnliga problem och kvinnans liv. jag bloggar jag med och är man men de viktiga för mig är inte vem som länkar till vem eller hur många som läser min blogg bara att jag får skriva och uttrycka mig öppet och skriva om min vardag öppet inför alla. de som söker efter de jag skriver hittar till mig. jag gör inte reklam eller annat. men de va kul att hitta en till manlig bloggare ska kolla in fler vav dina inlägg senare när jag får tid titta gärna in även om jag inte vet om min nich är det du vill läsa om

rocqueink.blogspot.com

6:41:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida