tisdag, juli 17, 2007

Självberöm

Det är beklämmande att se vad folk söker mest på i Bloggsök. Det är.... ja, ni vet. Om jag hade skrivit ut vilka sökord som används mest så hade jag garanterat fått en surmagad kommentar om att jag utnyttjar systemet för att få flera besök. Det är klart jag vill ha flera besök än vad jag har nu. Min besöksstatistik har sjunkit den senaste tiden. Jag vet inte varför. Att ta reda på orsaken till det är ett Sisyfosarbete. För de fåkunniga som inte brukar läsa denna blogg och inte är så allmänbildade måste jag förklara med detta.

Min blogg är en av Sveriges mest läsvärda bloggar, om jag nu får sätta betyg på den själv. Bloggvärlden svämmar över av likgiltigheter. Att hitta något samtidigt riktigt väsentligt och mycket tänkvärt därute kräver en guldgrävares tålamod. Här hittar du alltid något väsentligt och tänkvärt. Du behöver denna blogg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida