fredag, februari 09, 2007

Ny länk

Nu kan jag inte hålla emot längre. Jag kastar mig ut för stupet. Jag lägger till ännu en blogg här ute på min andra blogglista. Det förhåller sig nämligen så, att jag svårligen kan låta bli att titta in på hans blogg. Ofta håller jag inte alls med honom, ofta tycker jag precis tvärtom, men ibland håller jag med honom till 100 % (t.ex. när det gäller stolligheter inom EU). Det är ett mycket egendomligt fenomen. Jag känner mig väldigt kluven inför hans blogg. Hur som helst: han skriver en av Sveriges vassaste bloggar. Han har en formuleringsförmåga som kan göra mig grön av avund. Och han har ett sjuhelsikes humör, väldigt bestämda åsikter - men även humor. Och jag kommer nog aldrig att kunna skriva lika bra.

Vad är det jag svamlar om? Östra Ölands fria horisont.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida