fredag, december 29, 2006

Lite om Robert Palmer

Jag vet inte varför jag kom att tänka på Robert Palmer. Hans musik var aldrig min musik, so to speak. Men det fanns ett par bitar som jag gillade. "Addicted to love" är en och "Simply irresistable" är en annan. Visst påminner videofilmerna om varandra? Och inte är det konstigt att han blev parodierad, t.ex. i den mysiga filmen "Love actually"?

En annan sak: mr Palmer lär ha haft s.k. kvinnotycke. Jag fattar nog aldrig det där. Vad gör en man till en stor förförare och en annan man till en för kvinnor komplett likgiltig figur? Kolla in hans byxor på "Addicted to love". Hur kan någon kvinna tända på så'nt? De nådde ju nästan upp till armhålorna. Och så verkade han ha haft en stor bred bak. Inte är väl det attraktivt? Jag fattar ingenting.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida