tisdag, december 12, 2006

Kobra - inte så bra

Såg på Kobra i kväll. Varje gång undrar jag: Varför såg jag på detta? Det känns som slöseri med tid. I kväll handlade Kobra om dagboksskrivande. Givetvis kom man då in på fenomenet blogg. Jag lärde mig absolut ingenting nytt om bloggande. Hur kunde jag ha väntat mig det? Det är ju egentligen samma visa varje gång: Kobra är ytligt och slarvigt. Det är ett låtsasdjupt program. Kobra är för den nyfikne vad McDonald's är för den hungrige.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Ola Claesson sa...

De två senaste Kobra har varit repriser. I övrigt tycker jag om programmet. Intervjun med favoriten Anton Corbijn var bra.

7:15:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Tja... Visst var det trivialt om bloggar?

5:03:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Briljant liknelse med McDonald's – önskar jag själv kommit på den.

11:04:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida