lördag, december 09, 2006

Häftig lördag?

Det sägs ju att man skall koppla av och ta det lugnt på helgen. Hittills denna helg har jag inte upplevt mycket lugn. Frukost på sängen fick vi glömma, sedan var det dags att rusa in i stadens centrum, efter det skulle jag köra till återvinningsstationen. Det bar sig inte bättre än att jag blev tvungen att köra dit två gånger. Sedan var det dags att kolla bilen - lufttryck, olja och vatten måste vara i ordning. Efter det blev det dags att tvätta bilen i ett huj och så måste jag hem igen. Väl hemma var det bara att snabbt ge sig iväg på cykel för att dela ut en tidning i en himla massa brevlådor. Puh...
Nu sitter jag här och väntar på att spaghettivattnet skall koka. Snart skall jag laga köttfärsröra à la Thomaso. Efter det skall vi ut och köra bil. Vi får väl se om jag hinner blogga något mera i dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida