tisdag, augusti 08, 2006

Jag spinner

Tog en bild på skärmen:
Min blogg fick betyget 5.0. Så många som 197 personer har brytt sig om att ge betyg. Jag är nöjd. Jag vill tacka alla som uppskattar den här bloggen! Det visar, att jag kanske inte är så snett ute. Det visar också, att de bokförlag som har refuserat mig var snett ute. Ha! Mitt betyg är inte så grymt mycket sämre än vad vissa andra väldigt proffsiga bloggare har fått. Ja, det här var kul - det ger inspiration att fortsätta! TACK igen!

2 kommentarer:

Blogger Janne A sa...

Grattis, Thomas. Du är väl värd det goda betyget.

9:42:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Tack! Nu skall jag försöka höja det till 5.5 eller nå't. Men jag blir fundersam. Att vissa bloggar har fått så fina betyg övergår mitt förstånd.

11:25:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida