tisdag, mars 02, 2010

Jag håller upp garden mot Gardell

Jag vet inte hur det är med er, men jag har bestämt mig. Jag litar inte på Jonas Gardell. Jag vet inte om han har en dold agenda. Jag är trött på att han aldrig kan vara 100 % allvarlig utan alltid måste tramsa till det. Jag är utless på hans egotrippanden. Jag spyr på hans bristande respekt för oss läsare och tittare. Det känns som om han anser sig vara den ende person på denna planet som har sett Sanningen och tror att hans försök att upplysa oss fåkunniga och tröga egentligen är futila.

Apropå detta.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Bloggblad sa...

Hej!
Det var länge sen - jag håller med dig om självgodheten hos JG, och att han är så himla övertygad om att han och ingen annan har rätt. Att han måste tramsa har säkert psykologiska förklaringar - men... jag kan ändå inte låta bli att tycka om honom. Och jag tycker det är jättebra att han fått så bra programtid att prata om Gud och Jesus. Ju mer detta "konstiga" med tro tas ner till vardagsnivå, desto bättre.

2:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida