tisdag, februari 23, 2010

Porr igen

Hon har en viss poäng här, Lisa. Sjukt eller inte sjukt, det blir ett besvärande beteende om beteendet blir till ett asocialt och destruktivt beroende eller m.a.o. ett missbruk. Jag menar, att porrsurfande inte måste vara av ondo. Att porrsurfande däremot inte s.a.s hör hemma på arbetsplatsen - utan på sin höjd hemma - tycker jag är självklart. Det skulle aldrig falla mig in att porrsurfa på jobbet. Jag hade för några år sedan ett par kollegor som gjorde det, men det är inget jag accepterar.

Jag vet att jag har blivit en bättre älskare de senaste åren och det beror delvis på att jag har surfat in på hemsidor som många skulle betrakta som porr. Jag vet därför att s.k. porrsurfande kan ha positiva följdverkningar. Jag har "snappat upp" en del som jag sedan har praktiserat (tillsammans med min fru) till full belåtenhet (för oss båda).

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida