söndag, februari 07, 2010

En bok om änglar som kom till hjälp

Nu har det väl ändå gått över styr, kommer ni att tänka. Ni tror att jag har blivit galen. Icke.Jag är s.a.s. "open minded". Därför läser jag böcker som denna. Många skulle aldrig vilja befatta sig med sådan litteratur. Men jag är av en nyfiken natur.

När jag läser böcker som den här - och det finns flera andra böcker om möten med änglar - så börjar jag faktiskt undra. Vad vet vi egentligen om vad som händer efter döden? Egentligen ingenting. Jag kan tycka att det vore väldigt snopet om allting tog slut efter sista andetaget. Vad är det i själva verket som utesluter att det kan finnas änglar? Vem kunde för 30 år sedan tro på något som t.ex. MMS och YouTube? Vem kunde förutse det? "Där är inte alla hästar i stallet", skulle alla ha sagt om någon då hade siat kring dessa fenomen som nu är allmänt kända.

Tänk tanken. Om 30 år kanske vi kan kommunicera med änglar så som vi nu kan ha kontakt med andra människor via internet.


Frukta icke. Läs denna bok. Här finns flera osannolika skildringar om skyddsänglar. Tro det eller ej, men förakta icke dem som tror.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida