lördag, augusti 08, 2009

Kass av TV4 Sport

MBT (Man Blir Trött). Här har man förberett sig på att få se en lång boxningsmatch - en match som har gått till sporthistorian.
Vad fick man se? En bantad version! Mitt i alltihop bryts sändningen och TV4 Sport visar reklam i stället! Och man fick inte se hela matchen! Det är ett skandalöst överförmynderi. Jag vill se hela matchen. Jag vill själv göra bedömningen om de mellersta ronderna var likgiltiga. Hädanefter kommer jag inte att lita på TV4 Sport.

Här och här (bl.a.) finns mera information om matchen.

Här finns en snutt att titta på - men den är försedd med retfull musik. Det är ett irriterande ofog att lägga på musik till allt möjligt.

Det här slutar nog med att jag köper den här.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida