torsdag, april 30, 2009

Rondelltrams

Jag stör mig på fjantar som kör rakt över rondeller. Rakt uppifrån kan det sedan se ut så:
ø
Varför kan de inte köra som vanligt folk? Sådana idioter som tror att de är smarta... Jag slår vad om att det var en snabb BMW med snorvalpar i och att dessa ohängda ungar hade bakåtvända skärmmössor på sig. De trodde säkert att de var jättetuffa när de körde rakt över rondellen.

Jag tycker, att man på alla sätt skall förhindra sådana töntar att sabotera i trafiken. Därför har jag nu fem förslag till hur man i framtiden kan förhindra sådan buskörning rakt över rondeller.

* Ha en vallgrav som rondell. När man försöker köra rakt över rondellen så hamnar man i vatten. Det kan gärna vara en vallgrav som är 5 meter djup.

* Sätt upp staket som är strömförande runt om rondellen.

* Bygg in rondellen med en 1 meter hög mur av armerad betong.

* Gör rondellkanterna sylvassa. Så fort man försöker köra rakt över rondellen får man omedelbart punktering.

* Ha hungriga och vilda tigrar och lejon i rondellen.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida