måndag, juli 21, 2008

Kärt återbesök

I dag var jag tillbaka på stranden där jag brukar sola och bada som Gud skapade mig - alltså utan en tråd på kroppen. Det är en himla skön upplevelse. Om man har vant sig vid att sola och bada naken bland andra nakna människor, så känns det fånigt och onaturligt att sola och bada med badbyxor på.

De som aldrig har provat på att sola och bada nakna ute i det fria vet nog inte vad de går miste om. De kanske tror att en nakenstrand är Sodom och Gomorra? Jovisst, där gökar alla med alla; fellatio, cunnilingus, 69:an och allt möjligt annat praktiseras bakom varje buske. (Ironi) Faktum är att jag har solat och badat naken på olika nakenstränder och aldrig säger aldrig har jag sett ett enda "handarbete" eller något annat som skulle kunna väcka anstöt. Min erfarenhet av nakenstränder är att de är ganska pryda. Ingen brukar göra något som kan reta någon annan. Ingen tittar snett på någon annan. Var och en sköter sitt och alla kan känna sig trygga.

Så - varför inte prova på? Känn solens strålar värma och lätta vindpustar smeka din nakna hud. Känn vattnet omge hela din kropp utan något plagg i vägen. Upplev att "bara vara" utan något som helst krav. Det är inte mycket som går utanpå detta att sola och bada naken (Vitsigt).

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida