fredag, mars 28, 2008

Bort med reklamen

Så här gör jag med Aftonbladet numera:
Jag krymper bilden så att jag slipper högerdelen. Därute pågår alltid någon rullande reklam som stör mig till vansinne. På det här viset missar alltså alla Aftonbladets annonsörer mig som offer. Och jag tror inte att jag är ensam om att reta mig på den efterhängsna reklamen. Jag tror att många gör på samma sätt som jag. Annonsörerna gillar nog inte att man helt sonika beskär bilden på det här sättet. Vad säger ni nu på Aftonbladets reklamavdelning? "Tänkte inte på det"?

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nobelpriset till dig för denna idé! Att jag inte tänkt på det själv. /JÖ

10:24:00 fm  
Blogger Thomas O. sa...

Tackar! Du hade nog kommit på det själv ganska snart.

7:43:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida