tisdag, december 04, 2007

Ut ur gömmorna

Skyll inte på mig. Den här följde med när min fru och jag flyttade ihop.
Skämt åsido: Det här är ganska klämmigt och käckt. "Skona mitt hjärta" och "Sök och finn" arrangerades av Claes Rosendahl, "Dis donc" av Lars Bagge och "En vår som alla andra vårar" arrangerades av Bengt Hallberg och Anders Burman. Texten till "Dis donc" är rätt kul:
"Ah, di doj oj oj oj oj, jag är så lycklig att
Ah, di doj oj oj oj oj, ni tror väl jag fått fnatt"
etc.

Siwan är kult. (Men hatten?)

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Jah Hollis sa...

Ser ut som något man kan ha utanpå en blomkruka. :-)

4:40:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Exakt! Någon kanske sade till Siw att hon var vacker som en blomma...

5:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida