onsdag, mars 28, 2007

Nya tag

Nu börjar en ny era i denna bloggs historia. Jag kan inte längre med hedern i behåll skriva om resor och filmer. Det blir bara krystat. Jag är ingen globetrotter - egentligen är jag inte särskilt mycket berest. Jag är inte heller någon filmfantast - egentligen är jag ganska ljumt intresserad av film. Det finns andra bloggare som verkar vara på resande fot hela tiden. Låt dem blogga om resor. Det finns andra bloggare - i miljontals, verkar det som - som är tokiga i film. Låt dem blogga om film. Jag struntar i det.

Jag måste blogga om saker som inte alla andra bloggar om. Så enkelt - och svårt - är det. Därför kan ni inte längre vänta er så många poster om resor eller filmer i denna blogg.

I min presentation i Bloggportalen har jag därför gjort vissa ändringar när det gäller kategorierna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida