tisdag, mars 27, 2007

Minnesvärt resultat av dagen: ett boktips

Alltför mycket IRL i dag! Jag gillar inte så fullspäckade dagar. Efter att ha jobbat nästan tio timmar och härjat runt i staden mitt på dagen i olika ärenden skulle jag i väg på ett möte på kvällen. Det var väl ett sisådär lagom spännande möte. En intressant sak har jag dock lärt mig denna dag. Jag skall därför försöka få tag i den här boken (Klipp ur www.bibliotek.se):

namn
Perwe, Johan,1964-
titel
Bombprästen : Erik Perwe på uppdrag i Berlin under andra världskriget / Johan Perwe
språk
SVENSKA
upplaga/år
2006
ort/förlag
Stockholm : Carlsson
klassifikation (SAB)
Cjz Perwe, Erik ; Kfa.54 ; Cj-cxfaz Berlin: Svenska Victoriaförsamlingen
ISBN
91-7203-755-5(inb.)
LIBRIS-id
10049072
BURK-nummer
4739431
ursprung
LIBRIS

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida