fredag, juni 09, 2006

Onödiga spam

Den där spambekämparen som jag länkar till verkar inte göra mycket nytta. Varje dag får jag struntmejl om medel och tricks som a) skall göra min "snorre" längre och tjockare eller b) få mig att kunna utföra maratonsex. Jag öppnar aldrig ett enda sådant spam utan slänger det direkt i papperskorgen. Vill jag veta sådana trix, så nappar jag inte på infantila spam. Jag går t.ex. i stället till - och nu blir det barnförbjudet - någon av Tantra magazines specialare. OK, jag sväljer inte allt där står med hull och hår, men något kan man faktiskt ha nytta av.

3 kommentarer:

Blogger Bloggblad sa...

Men om du som är karl får den reklamen må väl vara hänt. Men hur skulle JAG se ut med en utväxt på 40 cm...? Jag bara undrar. Däremot vet jag mycket väl vad jag skulle kunna använda små villiga hemmafruar till - för såna erbjudanden får jag också.

9:19:00 em  
Blogger Bloggblad sa...

Förresten - jag noterar att du också har service för analfabeter och synskadade i rullstol. Käckt!

9:20:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

40 cm är nog mest i vägen.

9:56:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida