lördag, juni 03, 2006

Inte tips

Om man nu inte ens skulle få länka, så är det väl i alla fall ännu inte förbjudet att informera om saker och ting? Här kommer därför två fakta:
Det finns en sida som heter något i stil med Bore me.
Det finns en annan sida som antagligen heter ungefär You tube.
Bara som ren information. Inga värderingar inlagda här. Jag påstår inte, att ni bör gå in där och kolla ibland. Jag bara informerar om att dessa sidor finns. Beslutet om besök/icke besök är ditt.
Jag kan även informera om att jag tidigare har länkat till följande - för att jag gillar dem och vill att flera skall upptäcka dem. Det kan tydligen vara sårande/kränkande/stötande, så därför tar jag bort de länkarna från menyn här till höger.
All music
Amnesty International
A9
Bibeln
bibliotek.se
Bioprogrammet
Brainboost
Dagen
Peter Englund
ETC
Exalead
Expo
flickr
Forskning&Framsteg
Google News
Grönköpings Veckoblad
Hello
Illustrerad vetenskap
Ingmar
The Internet Movie Database
The Invisible Web Directory
iq fiskpinne
Kungliga Musikhögskolans visregister
Kvinnofridsportalen
Kyrkans tidning
Kyrkornas u-fond
Lira
Lutherhjälpen
Monty Python-manus
Mölndals stadsbiblioteks länkkatalog
Nordisk Familjebok
omvandla.nu
Open Directory Project (på svenska)
Orkesterjournalen
Picasa
Referensbiblioteket
RIT (Religionsvetenskaplig internettidskrift)
Rootsy
Rädda Barnen
Rättvisemärkt
Röda Korset
Sonic
Statens Ljud- och Bildarkiv
Surfa lugnt
Svenska Akademiens ordbok (SAOB)
Svenska språknämnden
sverige.se
Sveriges Radio
svt.se
Synonymer
Trots allt
Utrota fattigdomen nu
Vujer
Världsnaturfonden
Adjö till dem...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida