söndag, april 05, 2009

Lite om högskoleprovet, forts.

Nu har jag gjort alla delproven och jämfört mina svar med facit. Det stör mig att jag hade fel både här och där. Jag vill ju ha 2,0 i slutresultat. Men det är liksom "the story of my life". Jag når s.a.s. aldrig riktigt ända fram. Jag har en tendens att bli lite nonchalant och småslarvig i testsituationer. Grr. Jag borde haft alla rätt på ORD och LÄS och ELF och DTK. När jag läste de rätta svaren, så tänkte jag: "Självklart är det så. Varför begrep jag inte det?!". NOG räknar jag knappt med - det delprovet är ju grymt. Det delprovet ensamt kostade mig alltför många dyrbara poäng.

Nu väntar jag på omvandlingen av råpoängen till "normerad poäng". Det lutar åt att jag klår de allra flesta på den här listan. Maria Wetterstrand måste vara ohyggligt smart - det inser jag nu helt klart.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida