onsdag, april 01, 2009

Kändisar och kändisar

Det är skillnad på kändisar och kändisar. Jag har vid ett fåtal tillfällen mailat några kändisar. De kändisar som har svarat snabbt och artigt på mina mail är lätt räknade. Resten har totalt nonchalerat mig. Den senaste gången jag försökte få kontakt med en kändis blev jag besviken - eftersom jag inte fick något som helst svar. Jag tycker det är förbannat oartigt att inte svara på hövliga mail. Känn dig träffad - du kändis som inte sänkte dig så lågt som till att besvara mitt mail, om du nu läser detta!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Crister sa...

Man skall alltid nämna syndarna vid namn! Det står i Den Heliga Skrift.

12:22:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Njae... Jag kan i stället nämna att Johan Ehrenberg (ETC m.m.) svarade artigt och snabbt på mina mail.

5:11:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida