fredag, januari 09, 2009

Mera bökigt än väntat

Oj, oj... Vad har jag gett mig in i? Jag försöker göra en bok av min blogg. Det är oerhört tidskrävande. Jag tänkte först, att boken kunde heta "Tre år med bloggen". Det lutar åt att den får heta "Fyra år med bloggen" i stället. Det hela blir ju inte enklare av att Word är så förbaskat krångligt. Jag hatar sådana program som utgår från en massa saker - precis som om jag inte kan tänka en enda tanke själv. Man kan säga, att "bokigt" är bökigt.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Pierre Falk sa...

Ett tips: använd inte Word. Eller använd en gammal version, från nittiotalets mitt.

11:54:00 fm  
Blogger Thomas O. sa...

Om inte PageMaker hade varit så dyrt, så hade jag skaffat det omedelbart.

5:35:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida