söndag, augusti 24, 2008

Fyra gånger per timme?

Visserligen är jag inte någon tankeläsare, men... Hur är detta möjligt? Varför märks det inte utåt? Är jag både blind och döv? De gånger jag har fått ett s.k. skamligt förslag från någon kvinna är väldigt lätt räknade. Och jag ser inte ut som ett monster. Jag stinker inte som en soptipp. Jag är varken våldsam eller mesig. Etc. Nej, jag tror inte på det där resultatet. Eller umgås jag med torra personer. I min bekantskapskrets och på mitt jobb tror jag definitivt inte att kvinnorna tänker på sex fyra gånger per timme. Det kanske beror på hur man definierar sex. Om jag ser en ros och då får vissa associationer till ett par kvinnliga "attribut" - tänker jag då på sex?

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida