torsdag, januari 11, 2007

Strul

Kära läsare, nu kan det bli trubbel. Vi brukar inom familjen samsas om användandet av husets två datorer. Om en person använder den stationära datorn, så kan en annan person använda den bärbara - eller tvärtom. Det brukar fungera smärtfritt. Nu är det emellertid på det lilla viset att den stationära datorn har lagt av helt och hållet. Det går att göra nada. Vi måste alltså samsas om den bärbara datorn - när vi har blivit bortskämda med två datorer. Kul är det inte. Trogna läsare av denna blogg bör vid det här laget veta, att jag hatar tekniskt strul. Nu skall jag alltså sätta mig i telefonkö för att försöka få någon sorts hjälp. Glad är jag inte. Och gladare blir jag inte, om man kommer fram till att hårddisken måste tömmas.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida